randooommm entry

Sunday 14 April 2013

Assalamualaikum.  :)
hari nie hari minggu. hari ahad la kan. :D
pergi library pinjam beberapa buah buku untuk mengisi masa lapang. *lapang la sangat kan*
antara novel yang aku pinjam ialah
lembayung kasihmu 
kod michelangelo
sejuknya eau claire
starcrossed *novel english*

kalau aku rajin nanti. aku review la novel2 tu semua ya. *tunggu mood rajin nie*
muehehe. susah klu dah dtg penyakit malashh2. :D
baru2 nie ada dua blogger request header.  :)
thanks ya klu sudi guna header yang aku buat.
aku buat simple2 je. muehehehe. :D
nak request header? pm di page aku.  :)



aku buat free je.  bg detail cmne korang nak dan link blog. 
kalau nak hrpkn header super gorgeous dari aku.
jangan suruh aku buat ya. aku masih dalam proses belajar. 
hahahaha.  :D





p/s: aku nak makan ice cream la pulakk. hehe :D

ilal liqa' :)



8 comments

  1. nak juga header macam tu.. comel.. boleh?. hehe

    ReplyDelete
  2. nak jgk header mcm u pnye..tp sy gne simple templete..bleh ke?

    ReplyDelete
  3. awak..kita nak jugak boleh?comel lar :)

    ReplyDelete
  4. BV, mcm mna nak letak border dkt gambar yg transparent eh? (eh border ke namanya?) :)

    ReplyDelete
  5. cik jari manis: edit kt photoshop. . :)

    ReplyDelete
  6. Ya ampun...
    Memang comellah header tuuuu..

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!