Wednesday, 17 April 2013

Nuffnang :P

Assalamualaikum.
nuffnang nuffnang.
bila la kau nak bagi BE ngn aku nie? sobss. sobss.
tapi yang gembiranya aku dah blh cashout.
tapi biar la lama2 dulu. malas lak aku. haha~
ckit2 lama2 jadi bukit. ye dak?



entry nie bukan untuk tujuan mengada ngada atau show off.
cuma nak naikkan semangat aku n sesiapa berblogging sambil menjana earning. hehe~
status aku masih geli2. tapi bila nak dpt CPUV nie?
hehehe~ harap pihak nuffnang baek hati bagi BE. ye dak? doakan je la. :)

p/s: request utk header free msh terbuka. :)

ilal liqa'

9 comments:

  1. wah congrats...nah kakak tambah satu hi shop... ^_^

    ReplyDelete
  2. Wah. congrates. Dah boleh cashout dah nie.

    ReplyDelete
  3. tahniah.. nanti2 dpt la BE tu.. hehehe

    ReplyDelete
  4. syoknya dia...:) suka la tuh..haha..tahniah BV

    ReplyDelete
  5. Best la sambil blogging sambil dapat duit. :D

    ReplyDelete
  6. Congrats....
    Berapa lama kumpul tu?

    ReplyDelete
  7. byk dh tuh...sy pny ada bpe kupang ntah..huhu;p

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!