Nuffnang :P

Wednesday 17 April 2013

Assalamualaikum.
nuffnang nuffnang.
bila la kau nak bagi BE ngn aku nie? sobss. sobss.
tapi yang gembiranya aku dah blh cashout.
tapi biar la lama2 dulu. malas lak aku. haha~
ckit2 lama2 jadi bukit. ye dak?



entry nie bukan untuk tujuan mengada ngada atau show off.
cuma nak naikkan semangat aku n sesiapa berblogging sambil menjana earning. hehe~
status aku masih geli2. tapi bila nak dpt CPUV nie?
hehehe~ harap pihak nuffnang baek hati bagi BE. ye dak? doakan je la. :)

p/s: request utk header free msh terbuka. :)

ilal liqa'

9 comments

  1. wah congrats...nah kakak tambah satu hi shop... ^_^

    ReplyDelete
  2. Wah. congrates. Dah boleh cashout dah nie.

    ReplyDelete
  3. Mieya: tp xnk cashout lg. .hehe :D

    ReplyDelete
  4. tahniah.. nanti2 dpt la BE tu.. hehehe

    ReplyDelete
  5. syoknya dia...:) suka la tuh..haha..tahniah BV

    ReplyDelete
  6. Best la sambil blogging sambil dapat duit. :D

    ReplyDelete
  7. Congrats....
    Berapa lama kumpul tu?

    ReplyDelete
  8. byk dh tuh...sy pny ada bpe kupang ntah..huhu;p

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!