Monday, 22 April 2013

i'm a cat lover

Assalamualaikum.
aku seorang yang suka kucing. korang lak camne?
aku suka kucing sebab kucing tu comel dan manja. hehe~
ada tak sesiapa yang tak suka kucing? dalam family aku cuma adik aku sorang je tak suka kucing. bukan benci tapi tak suka sebab masa kecik2 kucing slalu cakar dia. nakal sangat la 2. hahaha~
so sebab suka kucing la aku suka kumpul gambar2 kucing. hehehe.  :) nie antaranya. :) sebenarnya banyak. tapi malas lak nak upload. hehe :D

betoi tak? :)

alolo comelnya :3

heheh :3

comel. .rawrr

alaaa! geram.  :D

kecik2 dah comel. . :3

jangan sekali kita dera kucing.
kucing gak makhluk ALLAH.
sayangi kucing ye semua. :)
ilal liqa' :)

14 comments:

  1. myaaa sukaaaaaa sgt kucing bru suka 3 tahun lepas..sbb pindah rumah baru blajar kwn dgn kucing skrg mya da ada berbelas kucing......derang comel sangat.manja...sedap peluk berbulu hahahaa......

    jemput singgah
    http://myaleo.blogspot.com/2013/04/melawat-chinta.html

    ReplyDelete
  2. ak ade sekor kucing kt umah...semue family ak manjekn dier...tp ape2 hal dier cari bapak ak je...huhu...dan kitorang masih tak dapt selesaikn misteri ni...

    ReplyDelete
  3. as salam , blogwalking here jom join , ni first segmen :)

    http://cokielatmaness.blogspot.com/2013/04/segmen-i-love-you-mom.html

    ReplyDelete
  4. saya pon suka sgt dengan kucing. kat rumah dah berlambak. kucing sgt comel k. hehehe! dalam gambar tu semua cuteee sgt!! geram! >.<

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. nawwar suka kucing. ada 6 ekor kat rumah. hehe

    ReplyDelete
  7. bunda tak bape suke bela kucing, pets..tapi dulu pernah ada 2 ekor bele kat rumah..sebab anak2 suke..

    ReplyDelete
  8. waaa. saya suka kucing jugak. hehe

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!