# Day 5: one confession

Tuesday 9 April 2013

Assalamualaikum.
hari nie hari terakhir challenge yang aku buat tu. wehehe. tamat gak akhirnya walaupun mmg tak lama.  :)
hari nie pasal confession atau pengakuan. :)

satu pengakuan yang aku nak buat ialah.
jeng jeng jeng.

aku sangat sayangkan keluarga aku. aku sayangkan semua orang yang aku sayang la. hahaa *tak guna punya ayat*. bwahaha. aku sangat caring. ceh. aku suka sangat bila orang ambil berat pasal aku. jadi pengakuannya. aku hanya manusia biasa yang tak lari dari dosa. walaupun sejauh mana aku berlari. dosa tu tetap mengekori. dosa sebab bisikan syaitan dan dikawal oleh hawa nafsu sendiri. biasala manusia. siapalah yang tak pernah buat dosa. moga aku akan jadi manusia yang lebih baek secepat mungkin. doakan aku ya semua.  :)

ambik kata2 hero one piece jap. :)

"if u don't take risks, u can't create a future'


ilal liqa' :)

8 comments

drop a comment~
arigatouuu!