# Day 1: five thing about urself

Friday 5 April 2013

Asslamualaikum.
five thing about myself. :)
remember this challenge :)
*speaking london la pulak dah* hahaa. malas nak speaking2 kita translate terus jadi bahasa melayu. bahasa jiwa bangsa ya semua. :D


  1. aku seorang yang suka tidur *i'm a sleepyhead* paling gila. aku slalu tetido bila tunggu line tenet yang slow nak mampuih. *tipu*
  2. aku lebih suka mendengar dari bercakap. sebab tu kalau orang bercakap atau bercerita aku tetap akan diam sampai dia mintak respon. hahaa *tu namanya menikmati cerita*. tapi kekadang ada gak aku menyampuk. wakakaa
  3. aku suka makan makanan yang bersambal, bersos atau berkuah pekat dan likat. wooo. yummy. buktinya setakat nie aku hanya pandai masak benda yang aku suka cth ikan bilis goreng sambal belacan, telur rebus bersos, dan macam2 lagi kombinasi makanan bersos atau bersambal. wahaha.
  4. aku jeles tengok manusia yang lefthanded nie. diaorang cam comel je bila menulis. hahaha. my mom is lefthanded AKA kidal. aku suka tengok bebudak kidal nie buat something. :)
  5. aku kedekut ckit kalau soal makanan. ampunnnnn. *moga berubah* muahaha. :D

thats u. :)



ilal liqa' :)

11 comments

  1. haha.. akak pulak suka beli byk2 makanan then kongsi ngan roommate kat hostel.. smpaikan kwn akak kata akak ni mcm tuan kucing.. suka bg mkn.. hehe

    ReplyDelete
  2. @Haruno Hana baeknye akak. . :D

    ReplyDelete
  3. hahaha..kalau macam tuw dayah lefthanded jugak lar sebab dayah menulis guna tangan kiri punyer..kih2

    ReplyDelete
  4. Point no 4 tu sama cam sy. Auwww :p. Ma'as salamah

    ReplyDelete
  5. http://samepathoftheway.blogspot.com/2013/04/day-1-five-thing-about-ourself.html

    ReplyDelete
  6. http://princesaiziz.blogspot.com/2013/04/day-1-five-thing-about-yourself.html
    1st entry for the 1st day.. a bit different, macam lari tajuk je entry az nih 0_0??

    ReplyDelete
  7. psst! perangai kita sma dlm satu2 hal! tehee~! :)

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!