Barang Zalora dah sampai :)

Tuesday 30 April 2013

Assalamualaikum.
gembiranya jantung, hati, paru paru, limpa dan segala isi perut. hehe. barang yang order guna baucer rm50 dah sampai pagi tadi. baru kira2 lima hari lepas aku order. hari nie terus sampai. waaa. cepatnya penghantaran dia *aku jauh di sarawak* tapi punyalah cepat. aku ingat tunggu seminggu lebih camtu. rupanya lebih cepat dari yang disangka. syabas ZALORA. happy sangat bila dah sampai. rasa nak lompat2. hehehe ALHAMDULILLAH. rezeki dunia blog kan? :)

beberapa hari dulu2 yang aku tak ingat hari apa. aku dapat email dari zalora dan dapat baucer rm50. *tak sia2 aku mintak. hahaha* so godek2 zalora dalam beberapa jam gitu. aku pilih harga yang berpatutan dengan baucer. heehe. taknak pilih murah2 membazir kononnya. jadi aku pilih beg sebab aku suka beg. harga pun hampir2 rm50 dan free shipping to all malaysia. bestnye. haahaha :D dah la dapat free. dapat lagi gift card 10% diskaun dengan pembelian di ZALORA. muehheehe

nie hah yang aku order. aku jatuh cinta dengan pelbagai jenis beg sekarang. hehe :D

masih dalam plastic lagi. wakaka :D

masih dalam parcel GDEX. terbaek.

gambaran sebenar. memang serupa dalam gambar kat zalora. terbaek lerr.

budak happy dapat barang zalora. muehehe. :D
*kualiti gambar kureng* henpon murah la katekan. wakaka :P


ada rezeki kita shopping lagi di ZALORA.
thanks a lot ZALORA malaysia boleh!!


korang bila lagi? :)
ilal liqa'

13 comments

  1. cantiknya beg! hihi. tumpang tanya, macam mana nak dapatkan voucher rm50 tu ye? :) tq :D

    ReplyDelete
  2. tahniah! akak pun tengah tunggu barang sampai ni :) baru aje order semalam guna kupon tu ^^ tak sabar!

    ReplyDelete
  3. Wah3. Bestnye dapat beg baru. Pernah jugak Zalora tawarkan dulu tapi bila dibalas, terus senyap, mungkin bukan rezeki saya. Hehe. Btw, cantik beg tu :)

    ReplyDelete
  4. awak..mcm ner nak dapat kan baucer 50 tu ye?

    ReplyDelete
  5. Ok...ni yg buat CJM jeles ni..cantik lah bag tu BV! :)

    ReplyDelete
  6. Cantiknya beg !! cmne nak dapat voucher tu??

    ReplyDelete
  7. Boleh tahan, brapa harga? hehe

    ReplyDelete
  8. They do not have to be extremely kinky just a little unexpected like a new
    place. Do not self-diagnose, consult a physician as soon as you see any
    sign or symptom talked about over.

    Look at my website ... www.basiccentral.com

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!