Tuesday, 2 April 2013

baby and daddy


  • Assalamualaikum
  • Peace Upon To You

aku suka tengok picture lelaki pegang baby. *donno why*
macam tenang je jiwa aku nengoknye. hahaha :D
macam caring je lelaki pegang baby. :)
meskipun aku nie masih kategori budak2 *baru 18 tahun kot* hahaa
aku memang suka mende comel nie. contohnya BABY.
sape la tak suka baby kan. *sapa tak suka meh aku hempuk dia* ganasss

adodo. comel je dia gigit2. haha :D


bapak dia blogging. :P


bapak lambung baby xdak lak masuk berita. hahaa


comelnya baby tuu. :D


nie smpai tetidok atas muka bapak dia. tetap comel. :D


hahahha. baby tetap comel la kn? :)


comel dok? hehe


ilal liqa. :)


12 comments:

  1. Ayah yang mempunyai sifat penyayang , hee .

    ReplyDelete
  2. melihat baby dan daddy membuatku tidak sabar untuk kahwin. Kah2..

    *kita 18 oke.. :)

    ReplyDelete
  3. bila lelaki pegang baby...sejuk jer mata memandang...heee...

    ReplyDelete
  4. Hai,

    Like sini okay:

    https://www.facebook.com/kozyjohn

    ReplyDelete
  5. comelnyaaaa!!!!
    sy pn suka sgt dgn baby ni.hehehe ^^,

    ReplyDelete
  6. Yang 1st ti comel sangat..
    Lepas tu yang memancut tu, muka bapak dia yang comel....
    Mata terbeliak...
    Hahhahahaha....

    ReplyDelete
  7. http://meyrajohn.blogspot.com/2013/03/segmen-kenangan-terindah.html JOM JOIN SINI. ^^

    ReplyDelete
  8. sama la :) Hana pun suka sangat tengok lelaki yg pegang baby.. nampak penyayang sungguh ^^

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!