Tuesday, 26 March 2013

moga dipermudahkan semua urusan

Assalamualaikum.
hari nie aku sibuk dengan mengisi UPU.
dah la line cam siput patah kaki *siput ade kaki?!*
takpe dugaan kan.
harap apa yang aku mohon dapat.
insyaALLAH.
doakan aku ea. :)

harap takdak apa2 yang salah. :)
aku nak sangat dapat uitm.
hehe. bidang yang aku minat banyak kat sana.
kalau kat poli pun ok gak.  :D
entah la.
aku berserah kepada ALLAH.
aku dah usaha. then tawakal je la kan.  :)




post kali nie pendek je kot.

ilal liqa :)

10 comments:

  1. In Shaa Allah... Amin..kalau dapat UiTM jadi junior kakak ler... he he he...

    ReplyDelete
  2. gud luck...same cm my sis bz isi upu...

    ReplyDelete
  3. Dekat UiTM tu ambik kos apa eh? Akak insyaAllah bulan 5 ni konvo. :)

    ReplyDelete
  4. Mudah-mudahan dapat... Amin...

    ReplyDelete
  5. Mari join sini, best!!

    http://meyrajohn.blogspot.com/2013/03/giveaway-topup-pearlcholic-birthday-by.html

    Thanks!

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!