Tahun Baru Azam Lama

Saturday 5 January 2013

Assalamualaikum. .
sesi cuti sekolah dan masa terluang dihabiskan dengan online memanjang dan menconteng sepuas hati. malas betol la nak cari kerja. hahaa~  funny myself. bosan sangat tengok blog hitam nie. .rasa nak baling dalam sungai. *woott.. ooott. cian blog nie*. nak blogwalking memang rasa malas sangat. jadi sesiapa yang follow saya baru2 tu. nanti la saya follow balik. bila mood kemalasan dah datang. nak bangun dari katil pun malas. tak elok tau malas2. hehe~ *padahal diri sendiri malas* heee~ hari nie saja nak show off kononnya dengan contengan yang seringkali membuat marker saya habis setiap kali mood menconteng datang. sambil2 minda melayang jauh entah terbang kat mana dah. inilah antara contengan yang saya hasilkan. nampaknya semua ada monsters ea? rupanya dalam kepala hotak saya nie banyak monster la kan. kasi sekeh ckit kepala nie. :D teringat lak kat lagu monster big bang. I love u. .baby i'm not a monster. hehehe~ comel je ea. :)






dah2 lah tengok gambar kat atas nun! apakah azam korang pada tahun baru nie? nak henpong baru? nak baju baru? nak style baru? hampeh la. hehehe. saya harap dapat result terbaek dalam hidup saya bagi SPM. saya nak sambung belajar la kot. sekarang tak berani sangat buat target. takut melepas mesti sedih giler kan. azam tahun baru cam biasa nak hidup yang lebih baik daripada tahun lepas. banyak sangat dah dosa nie. bila la nak taubat. astaghfirullahalazim. moga ALLAH ampunkan semua dosa yang telah dilakukan.

wassalam. .
jazakallahukhair. .
ilal liqa' :)

5 comments

  1. itu ke akak called contengan?? sumpah lawa , kretif , cantik , lawa lagi skli , chumel :) hope u have a wonderful year !! hwaiting !

    ReplyDelete
  2. kreatif n comel
    apa2pun selamat tahun baru :-)

    ReplyDelete
  3. Nur Aisyah : hahaha. .thanks ya. .aja2 hwaiting utk aisyah :D

    Hans: thanks. .slmt thun bru gak. . :D

    ReplyDelete
  4. serious creative sgt adik nih. nak mintak ajar sesuatu boleh?

    ReplyDelete
  5. Cute.sepupu saya pun minat lukis benda kecik tu..

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!