Saturday, 17 November 2012

FreeBies: Header Muslimah *4 transparent headers*

Assalamualaikum. .
saya menjelma lagi. .:P untuk hilangkan bosan yang melampau hingga membekukan otak yang sedia beku. .saya edit gambar2 then terus jadikannya header comel. .entah la comel ke tak. .korang boleh je ambik mna2 yang korang nak. .:) say THANKS ok?? okok. .kalau nak saya tolong wat header inbox saya di FB. .ada faham? tak faham takpe. . :P doakan saya untuk SPM jgk ok? terima kasih. .uwaaa~ terharu. .



http://1.bp.blogspot.com/-tmpexD3IQGM/UKZnoHKbanI/AAAAAAAABC0/kWruldvTrtE/s1600/freee.png


http://4.bp.blogspot.com/-8YAHiD6oDVg/UKZnpSQW6rI/AAAAAAAABC8/49GAWNZH6SI/s1600/freee1.png



http://3.bp.blogspot.com/-_mTGaF7nT7Q/UKZnrTXmWJI/AAAAAAAABDE/rhKEMtcpwOc/s1600/freee2.png



http://4.bp.blogspot.com/-k9pAaoFDQXQ/UKZnuFQOVbI/AAAAAAAABDM/JlDFNCm7bqc/s1600/freee3.png


jom kita sama2 berdoa agar ALLAH tabahkan hati pejuang2 islam dan
penduduk di bumi yang sedang berperang sekarang. .
moga ALLAH memberkati umat Islam. .



syukran jazilan sudi menengok entri yang tak seberapa
di blog simple2 nie. . :)
ampun dan maaf dipinta jika ada menyakiti sesiapa. .
BudakVanilla cuma hamba ALLAH yg xlari dari kesilapan. .
salam sayang wat semua yg menyayangi. .
~ilal liqa'~


© Post Original & Official®
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌
Verified Official by BudakVanilla

25 comments:

  1. kalau nak minta buatkan header kat sini boleh x?
    Sebab kita tak ada fb lah awk..
    heee :)

    ReplyDelete
  2. anda ditag --->
    http://insyirah-lifediary.blogspot.com/2012/11/segmen-saya-nak-kenal-awk.html

    ReplyDelete
  3. aku ske yg 1st tu..kakak tu cumel! haha aku buatkan dia jd cover utk bloglist aku :)

    ReplyDelete
  4. Comel :) Kalau boelh, editla gambar yang ada muka saya pulak, eheh. Jemput singgah ke berrybabyboo.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  5. comella header yg 1st tu.... ^_^

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum...emm..memang rajin lah,,,nice one...hohoh

    ReplyDelete
  7. comel2 belaka..pandai buat..sesuai untuk newbies ^^

    ReplyDelete
  8. sy ambik tw , syukran !! nice blog~

    ReplyDelete
  9. tengs alls. . :) ambk2 je la. .silakan. . :)

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. salam
    Salam kenal dari tirana aduka.

    ReplyDelete
  12. cantik+comel2..hee


    entry baru dari chot,jemput singgah kalau sudi.
    http://chot91.blogspot.com/2012/11/custom-albumhadiah-istimewa-dari-my-mom.html

    ReplyDelete
  13. saya amek yg no 2.. :) syukran

    ReplyDelete
  14. saya amik satuu yeaa.....

    ReplyDelete
  15. thanks..
    saya amik satu ye.. =)

    ReplyDelete
  16. serius cantik sya ambil satu ye .Thanks :)

    ReplyDelete
  17. tengah tengok2 freebies header..jumpa kat sini..comel2 belaka

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!