Saturday, 2 June 2012

takyah sebok nak tau tajuk. .baca jehh. .

Assalamualaikum. .peace upon to u. .
cekodok pisang kirim salam. .:)
jangan selalu makan coklat. .
vanilla boleh la. . :P
jom melalut sekejap. .
nak cerita pasal apa?
pasal hidup saya sikit boleh. .
saya seorang yang saya sendiri taktau nak cakap camne
tengok dari segi tulisan. .korang rasa saya camne?
mula buat blog pada bulan Mac. .
tapi masa tu blur2 lagi. .
baru bulan Mei. .faham ckit. .
follower/fren masih ckit lagi. .
tapi tak kesah la. .
asal ada orang nak baca ckit. .
nama sebenar saya. .rahsiaaa. .
saja nak buat saspen. .
biar la orang tak kenal vanilla kat luar. .
sesape yang kenal tu. .diam2 je la. .
kalau bising. .hempuk kang. .
saya bukan seorang yang banyak berbicara. .
lebih suka mendengar daripada bercakap. .
hehe. .boleh percaya ke?
pasti boleh. .
gelar saya. .vanilla or budak vanilla je. .
hehe. .(menyampah kan?)
malas nak baca kan?
malas lagi saya nak taip panjang2. .
tapi nak jugak panjang2. .
kau ape tau?
saya selalu menyampah dengan diri sendiri. .
tak kecian camtu?
kecian kan???

takpe kita mimpi2 je dulu. .takde pun orang nak singgah kat cni. .
do. .sukahati kite la nak cakap ape kan?
ehh. .mesti jaga gak tu. .
sekarang kan dah ada undang2 untuk para blogger. .

last but not least. .
syukran. .
jazakallah. .
aku mendoakan mu. .
kau doa aku balik yerr. .(gurau je:))


:)




No comments:

Post a Comment

drop a comment~
arigatouuu!