Monday, 4 June 2012

Penyebok yang sebok

Assalamualaikum. .
bosan sangat sini. .jadi sebok menyebok tengok entri orang. .blogwalking around the world. .selain melayan blog orang sebok gak dengar lagu. .terus terang saya katakan saya lebih suka blog yang entri dia sempoi2. .santai2. .senang lak nak layan kan? kalau entri dia dok sebok nak maki hamun orang tak tentu pasal menyampah lak kan?? betol tak camtu? blog pasal dakwah islam pun best. .layan habis. .haha. .tak abes nak sebok pasal blog orang lain kan? blog sendiri lak simple giler? giler tak simple? penuh ngan kaler pink2 nie. .menyampahnyer. .
cekodok masin punya orang. .tak habis2 nak melayan. .ada ka cekodok yang masin? hehe. .melalut hingga ke hujung dunia lak. .malas nak layan facebook. .layan blog pulak. .korang tau tak? kalau banyak sangat widget dan gadget tu boleh memberatkan blog. .saya bru tau. . :'(
keciannye saya. .haha. .lucu pulak. .jadinya blog korang lambat loading. .celoteh panjang2 pun bukan ada orang nak tengok. .iye dok?
ehh. .ada ku kesah. .saya akan membahasakan diri saya vanilla. .memang banyak orang guna nama vanilla nie. .percaya ke tidokk?? percaya la sebab. .vanilla memang feymes semenjak banyak orang tau vanilla tu adalah sejenis bunga orkid yang sering dijadikan perasa tambahan dalam makanan. .paling saya suka aiskrim vanilla. .sodapp tu. .tak abis2 pasal tu kan? bosan dah?
ok. .tajuk baru. .sebab saya tak tukar blog template. .sebab pening kepala nak pilih template mana cantik. .hehe. .pelik2. .takpe la kita guna template biasa untuk sebulan dua dulu. .nanti kita tukar zupp2. .kalah korang. .hahahaha (ketawa jahat). .

pasal kehidupan lagi??
itu rahsia kita la. .mne boleh bagitau!!!
penyebok yang sebok!


© Profile Original & Official®
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌
Verified Official by BudakVanilla





No comments:

Post a Comment

drop a comment~
arigatouuu!