Sunday, 17 June 2012

Lomo la kot *edit picture*


Assalamualaikum. .
gambar2 nie diambik semasa dalam perjalanan nak g kampung cuti yang lalu. .best la. .jangan heran la kalau banyak gambar awan n langit. .koz saya yang snap2 gambar tu. .awan n langit tetap cantik la walaupun apa2 yang terjadi. .sebab tu la suka ambek gambar awan. .gambar2 tersebut adalah hasil edit mengedit oleh saya sendiri. .hehe. .i like! 

atas jambatan. .

awan dan rumput ditiup angin. .

awan dan langit. .

awan biru. .

sungai belakang rumah kat kampung

rumput di tepi sungai. .


hehe. .selesai tengok dah? ada tak style lomography ckit? kalau korang tengok cam takda. .tak jadi la tu. .:). .cantik kan pemandangan tu. .hehe. .entah apa2 la gambar yang disnap. . :) hargailah alam sekitar kita. .go green. .hehe. .sempat gak berkempen untuk alam sekitar. .kan bagus tu. .hehe. .


syukran jazilan sudi menengok!
Jazakillah. .
><(((°> ¸.•´¯`•.¸¸><((((º> ¸.•´¯`•.¸¸><((((º>
(≧◡≦)  ilal liqa' (≧◡≦) 


© Post Original & Official®
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌
Verified Official by BudakVanilla

10 comments:

  1. cantik gambar-gambar tu.. jemput join ye..^^ http://pabilahatibersatu.blogspot.com/2012/06/contest-edit-picture-paling-cantik_16.html

    ReplyDelete
  2. cun2... err... mesti instagram kan... kui3

    ReplyDelete
  3. smart gambar gambar tu.. jemput singgah blog BC

    ReplyDelete
  4. ade sesetengah gambar tu kurang jdi sebab byk sgt lighting.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks ya. .atas komen yg ikhlas 2. .i like it. .hehe. .blm bljr psl pengawalan chya lg. .hehe. . :)

      Delete

drop a comment~
arigatouuu!