Wednesday, 6 June 2012

Header Pertamaku *syokk*


Assalamualaikum. .
gila syok ari nie. .hehe. .kenapa ya? kerana saya cuba buat header  sendiri. .hehe. .
simple jerh. .kite guna photoscape je. .nak guna photoshop. .kite belom download lagi. .(≧ω≦) 
syookk nye. .tapi bukan la cam gambar diatas. .lebih simple sebenarnye. .sebagai seorang yang masih baru dalam dunia blog nie. .saper la tak bangga. .haha. .(kempang kempis hidongku. .)

elehhh. .menyampah dah? hehe. .nak bagitau tu je la sebenarnya. .baru tadi siapkan benda tu sambil syok2 borak2 ngan hamba Allah di ym. .cayalah. .(nak pecah lubang hidong. .)dah2 la tu. .ada masa macam2 la benda yang akan dijadikan entri baru. .tunggu je la. .nak buat tutorial takut tak faham lak. .baek tak payah. .ayat2 saya semua tunggang langgang. .nanti tak pasal2 korang tutt. .tuuttt. .(bukan kentutt ya. .hee)

dah melalut panjang2 lak. .sampai disini saja kali nie ye kak, abang, adek sekalian. .
terima kasehhh sudi baca. .baca2 sampai habis. .tak elok alang2. .heee. .

SYUKRAN JAZILAN
:*´¨`*:.☆JAZAKALLAHUKHAIR☆:*´¨`*:

© Profile Original & Official®
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌
Verified Official by BudakVanilla



4 comments:

  1. ok la tu..dari akak langsung tak pandai.
    :)

    ReplyDelete
  2. nice la..
    Jom Join Segemen NIsa' & Partner Nisa' [ Kinara ]..

    http://srikandi-permatahati.blogspot.com/2012/06/contest-edit-picture-by-nisa-kinara.html

    ReplyDelete
  3. wah..lawa nye..kreatif2... saya pun xpandai nak buat2 suma nie.hihi

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!