cakap-cakap!

Wednesday 13 June 2012

Assalamualaikum. .


u always have. . .
enough happiness to keep u sweet. .
enough trials to keep u strong. .
enough success to keep u eager. .
enough faith to give u courage. .
and. .
enough determination to make each day a good day. .

terus terang saya katakan. .saya bukanlah seorang yang sweet.gitu. .alahai. .tak sweet langsung la katekan. .tak pandai nak bercakap. .nak bergurau pun kadang2 tersekat sekat. .apa nak jadi la ngan diri saya nie. .hehe. .kalau orang tengok saya je tanpa kenal saya dengan lebih dekat. .mesti diaorang cakap sombong2. .sombong. .saya tak sombong. .yang tak tegur tu apasal?. .saya akan jadi peramah bila orang tu peramah. .saya akan terdiam bila orang tu cakap benda tak elok. .tapi kadang saya pun menyampuk sekali. .hehe. .bila nak bercakap ngan orang kadang2 idea saya boleh hilang camtu je. .tanpa ada apa2 signal. .pelik kan? hehe. .bagi saya less talk. .less sin. .kalau bercakap kosong mesti orang suka kan. .saya pun camtu. .tapi saya cuba nak elakkan. .saya akan cuba. .bergosip sana sini memang best. .tapi rasa macam tak selesa lak. .

kalau bercerita saya memang suka dengar. .tapi bercakap kurang. .saya lebih suka mendengar daripada menyampuk. .kekadang saya boleh gak jadi pekak ckit. .hehe. .sound trouble. .ulang2. .ulang 1 2 3. .saya rasa kalau saya sms orang mesti orang tu bosan. .(memang bosan pun. .) sebabnya saya akan tak abis2 bertanya itu ini. .selain ulang2 ayat yang sama beberapa kali sehingga orang yang sms saya tu bosan dan tak balas lagi sms saya. .saya mintak maaf. .saya memang tak pandai nak susun ayat. .jangan tanya la kalau dalam blog boleh pulak wat ayat. .siap berbunga2 lagi. .hehe. .tu sebab saya memang camnie. .jangan tanya saya camne. .saya tak tau. .(dahh. .melalut lak. .). .biarla kan. .saya bersyukur dengan diri saya seadanya. .hehe. .

saya akan kembali lagi dengan entri2 yang penuh dengan tips dan perkara pelik serta pengajaran pada masa yang akan datang. .dah bosan kan asyik crita pasal saya je tak abis2. .hehe. .maafla ye. .nanti saya akan bagi tutorial ckit2. .mungkin korang dah tau. .tapi cuma nak bagi info je. .mana la tau korang pun tak tau. .hehe. .

Syukran Jazilan. .sebab sudi singgah walaupun sebentar di blog serba simple nie. .
thanks a lot. .
give thanks to ALLAH. .
Jazakallahukhair. .
˙·Ù •●♥ Ƹ̵̡Óœ̵̨̄Æ· ♥●•Ù ·˙ 


©Post Original & Official®
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌
Verified Official by BudakVanilla

6 comments

drop a comment~
arigatouuu!