lebih suka BLOG yang simple :)

Tuesday 29 May 2012

assalamualaikum. .peace upon to u. .
terus terang saya katakan di blog saya yang super warna warni dan simple tanpa blog template design dari mana-mana blog designer. .saya design blog sendiri dari kemudahan blog ini sendiri jugak. .lebih syok camtu. .haha. .simple and attractive. .(bagi diri saya sendiri la. .heee. .tak tau pendapat orang lain). .blog saya. .saya la yang arrange semua. .korang?? korang sendiri la kan. .(perasan jap. .syok sendiri. .hee) BLOG budakvanilla is

ignore the blinking text. .hehe. .(saya mula perasan ya. .sorry~)
sejak berkecimpung di sini. .(baru mula nie!!) tangan saya gatal untuk menjenguk blog orang lain. .kebanyakkan blog kaum hawa yang saya lawati. .comel2 blako yoo. .cantikkk. .bagi kaum adam lak, imej blog diaorang lebih simple tapi menarik. .tapi please. .don't judge a book by its cover!. .sesuai untuk blog lak. .don't judge a blog by its design. .(pandai2 buat quote sendiri. .hee) memang betoi hape??? nie peringatan untuk korang dan diri sendiri jugakkk. .(dengan semangatnye!) isi yang penting. .(ayat cikgu BM. .hehe). .follower masih sikit2 lagi buat masa sekarang. .kita akan terus berusaha!! 

lastly, maaf andai ayat2 ditaip oleh ❤ Si Budak Vanilla ❤ menganggu perasaan atau feeling anda. .mohon ampun. .moga dirahmati ALLAH. .syukran buat yang sudi baca satu persatu ayat2 berserabut ini. .hehe. .jazakallahukhair. .:)

1 comment

  1. hai nice design. pandai kamu design sendiri. huhu.

    saya baru berjinak-jinak dengan blog.

    mind to follow back? :)

    https://noveltyme.blogspot.my/

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!