Sunday, 27 May 2012

Assalamualaikum. .
Haha. .dahsyat la bila terbaca blog orang yang tak suka orang tulis diary dalam blog. .tergelak sendiri lak. hahaha. .sabar je la kan (saya tak pernah lak camtu). .kadang diaorang tak sedar meluahkan perasaan kat blog tu boleh menyakiti sesetengah pihak. .sape la tak sakit kalau entri yang ada di blog tersebut sah-sah kena kat muka dia. cian gak bagi orang camtu. sedar la diri ckit cik kak cik abang segala ciknye. entri korang jangan ada yang sampai menyakiti hati orang lain dari segi agama, bangsa dan negara. (mengarut pulak) heee. . ❤ sayangi blog anda. .dan jangan sampai dicaci dibenci dan sebagainya di2 yang lain. .

hairan lak kan, ada jugak sesetengah orang sanggup mengada-adakan cerita semata-mata nak bagi blog diaorang terkenal. .dalam buat cerita tu hati-hati jugak la. .jangan marah. .nanti kena jual baru tau. .hahaha. .
saya sebagai muka baru di blog ingin meminta maaf seandainya salah dan silap tertulis di blog saya yang tak sebarapa menarik pada pandangan mata saya sendiri nie. .(menyampah lak ngan ayat sendiri. .heee~)
Syukran~ bagi yang sudi baca tapi malu2 nak komen. .haha ❤

(nampaknya gambar di atas tak sesuai dengan tulisan saya ya??? heee. .sengaja la tu. ,.buat jadi pelik ckit)

No comments:

Post a Comment

drop a comment~
arigatouuu!